Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 

…9…/2024 Kierownika „Targowiska Miejskiego”

w Pruszkowie z dnia 16.12.2024r.

Cennik usług targowiskowych świadczonych na targowiskach miejskich w Pruszkowie

I. Ogłoszenia i reklama

a) komunikaty społeczne – zgubiono znaleziono, praca, oddam-przyjmę np. stare meble, art. AGD, ubrania, zwierzęta, informacja o miejscu sprzedaży towaru na targowisku, itp.​​ bez opłat

b) ogłoszenia komercyjne​​​​​​​ 30 zł plus 23% VAT za dzień ogłoszenia pozostałe​​​​​​​ 20 zł plus 23% VAT za dzień

c) udostępnienie ogrodzenia targowiska pod reklamę za jedno przęsło 80 zł – miesięcznie plus 23% VAT

d) wynajem placu targowego na plac manewrowy do nauki jazdy kat. B​ 400 zł – miesięcznie plus 23%VAT

   wynajem placu targowego na plac manewrowy do nauki jazdy kat. C​ 800 zł – miesięcznie plus 23%VAT

e) wynajem placu targowego ​​​​​         indywidualnie zgodnie z umową

f) usługa odśnieżania​​​​​​​            300 zł w tym 8% podatku VAT za    godzinę pracy ciągnika

II. Zabezpieczenie miejsca handlowego na targowiskach

a) rezerwacja miesięczna miejsca handlowego na targowiskach przy ul. Komorowskiej i przy ul. Pańskiej     w Pruszkowie *– (stanowiska samochodowe – szerokość stanowiska razy 2m głębokości stanowiska, pozostałe stanowiska wg zajętej powierzchni)​ 30 zł  plus 23% VAT za 1m2

b) rezerwacja miesięczna miejsca handlowego na targowiskach przy ul. Komorowskiej i przy ul. Pańskiej     w Pruszkowie *– stanowiska niestandardowe w sektorze IV od nr 51 do nr 64 i w sekt. III od nr 117 do nr 119 – (szerokość stanowiska razy 1m głębokości stanowiska)  30 zł plus 23% VAT za 1m2

c) pozostałe  stanowiska zgodnie z zawartymi umowami​      

d)  użytkowanie stoiska/gruntu​​​​​​ 75 zł miesięcznie plus 23% VAT

e)  rezerwacja miesięczna miejsca handlowego przy cmentarzach w Pruszkowie (szerokość stanowiska razy 2m głębokości) ( nie dotyczy kiermaszu handlowego 1 listopada)​​   10 zł plus 23% VAT za 1 m2

f)  pojazdy specjalistyczne, lekkie budowle​​​​​indywidualnie zgodnie z umową

III. Opłata za usługi targowiskowe (w skrócie usługa targ.) – pobierana w formie inkasa

1) sprzedaż z budki, stoiska w pawilonie ​​​​​   40 zł dziennie w tym 23% VAT  

2) sprzedaż ze stołu, wiaty​​ ​​​​  20 zł dziennie w tym 23% VAT

3) sprzedaż ze specjalistycznych pojazdów samochodowych i przyczep do sprzedaży artykułów spożywczych, lekkich budowli ​​​​​    60 złdziennie w tym 23% VAT

4) korzystanie z energii elektrycznej​(ryczałtowo)​​​​   20 zł dziennie w tym 23% VAT

5) opłaty eksploatacyjne **za stanowisko w sektorach I i IV:

a) o powierzchni do 9m2 za m2 (w sektorze IV)​​​​    4 złdziennie w tym 23% VAT

b) o powierzchni do 6m2 za m2  (w sektorze I)      3 zł dziennie w tym 23% VAT

c) o powierzchni od 10m2 do 15m2  za m2 (I i IV)​​​​    3 dziennie w tym 23% VAT

d) o powierzchni powyżej 20m2  za m2 (I i IV)​​​​    1,50 dziennie w tym 23% VAT

e) o powierzchni powyżej 20m2 za m2***      1,25 zł dziennie w tym 23% VAT            

6) za handel obwoźny po targowisku z wózków (wyłącznie po uzyskaniu zgody Kierownika i podpisaniu stosownej umowy)​​​​    15 zł dziennie w tym 23% VAT

7) za handel obwoźny po targowisku ze specjalistycznych wózków ze zwiększonym poborem wody do celów działalności gospodarczejwózków (wyłącznie po uzyskaniu zgody Kierownika i podpisaniu stosownej umowy)​​​​​​​​​  25 zł dziennie w tym 23% VAT

8) sprzedaż z budki, stoiska w pawilonie (w przypadku handlu całotygodniowego) 20 zł dziennie w tym 23% VAT  ​​

IV. Opłaty dodatkowe

1) wystawienie atestu na grzyby 

– świeże (do 5 kg)​​              ​ ​​​​10 zł w tym 23% VAT

– świeże (pow. 5 kg)​​   ​​​​​​ 20 zł w tym 23% VAT

– suszone (pow.1 kg)​             ​​​​​​25 zł w tym 23% VAT

2) za dodatkową powierzchnię przed stanowiskiem zajętą do handlu ​50 zł w tym 23% VAT

3) za pozostawianie śmieci na targowisku, ​​

za pierwsze zdarzenie​​​​​​​​ 50 zł w tym 23% VAT

za kolejne zdarzenie​​​​​​​​ 100 zł w tym 23% VAT

za przywiezienie śmieci z zewnątrz​​​​​​ 200 zł w tym 23% VAT

4) za pozostawianie drewnianych i plastikowych skrzynek oraz liści  po kapuście i kalafiorach powyżej 60 l​​​​​ 100 zł w tym 23% VAT​

* rezerwacja miejsca handlowego obejmuje pokrycie ogółu kosztów utrzymania Zakładu

** pokrycie kosztów remontów i napraw obiektów znajdujących się w tych sektorach (stołów handlowych, budek, wiat, toalet)

*** dotyczy stanowisk od numeru 19 do nr 31 w sektorze I  

​​​​​​​​​